2 Feb 2012

Haiiiii Belog Saye!

Kepada Belog Saye,

Dah tujuh (7) bulan aku tak pernah update satu apa pun kat belog ni..

Macam-macam jadi sampai tak sempat nak bercerita dalam ni.. Hanya sempat merapu dalam Facebook dan Twitter sahaja..

Walaupun aku bukanlah seorang artis,, tetapi aku tetap ingin menulis apa yang jadi sepanjang hidup sebab aku adalah seorang yang sangat pelupa akan cerita-cerita silam. Oleh itu,, haruslah aku mencatat apa yang terjadi agar aku boleh membaca kembali kisah-kisah diri di zaman pramatang..

Aku amat berterima kasih pada yang sudi membaca dan amat menghargai segala kutukan dan makian serta cacian yang diberikan.. Aku juga amat memerlukan bimbingan dan ilmu yang baru untuk aku terus menjadi yang lebih baik..

Akhir kata,, selamat menjadi catatan peribadi aku kembali!

p/s : Harini hari lahir Mak yang ke-52. Happy Birthday Mak! Love you!
                                                                                                         
                                                                                              Yang benar,,
                                                                                                        Tuan Punye Belog (",)









0 ce komen, ce komen kat bawah ni..:

Post a Comment