29 Jun 2011

tacing!!!!

fuhhh, sabar aje laaaaaaaaa..

kalau aku boleh jerit sekarang, dah lama aku jerit kuat-kuat bagi semua orang tau aku tengah geram..

benda kecik je, tapi kecik-kecik tula dah menunjukkan perangai sebenar..

besar sangat ke permintaan aku tadi?

mintak DIA tunjuk muka, salam-salam ngan kawan kakak aku tu yang datang dari Seremban..

datang sini untuk uruskan biasiswa adik dia..

bukan hari-hari dia datang sini..

bukan brader tu datang sorang-sorang, dengan adik perempuan dia kot..

susah sangat ke nak jumpa, kenal, salam??

alasan, DIA bukan jenis macam tu, DIA tak suka jumpa-jumpa macam tu..

aik, boleh terima tak?

kalau DIA pikir DIA tu sayang kat aku, takde salah pun ikutkan permintaan aku yang tak seberapa tu..

ego sangat. saham tak jatuh la kalau rendahkan sikit ego tu..

part yang aku paling tacing, masa brader tu nak balik, brader tu nampak kelibat DIA..

brader tu pun tunggu la DIA kot-kot nak datang salam..

tapi.. haraaaaammm.. takde pun..

fuuuhhh, memang tacing gila la tadi..

sekeras-keras hati aku, keras lagi hati DIA..

ya ALLAH, tabahkan la hati hambamu ni......

3 ce komen, ce komen kat bawah ni..:

Ardini Humaira said...

semoga tabah ya :)

YouSOF said...

Terus tabah ok.. Lumrah manusia, hidup dengan ego, pandai tak pandai handle je..

Nurul Ezzah said...

Betul2..kene tabah kan..hihi :)

Post a Comment